Vereniging Natuurbeleving
Bewaarde Land Meijendel | Locaties Wassenaar & Den Haag

Partijtjes, Bedrijfsuitjes & Wandelingen

Partijtjes

Ben je met school naar Het Bewaarde Land geweest en zoek je nog graag een keer met een wachter je eigen boom op? Wil je nog een keer smikkelen van de brandnetelsoep en een leuk spel doen? Geef je dan op voor het ééndagsprogramma. Dit programma leent zicht uitstekend voor partijtjes (van minimaal 6 tot maximaal 40 kinderen). Ook als je nog niet eerder in Het Bewaarde Land bent geweest, kun je je hiervoor opgeven. Het programma is geschikt voor kinderen vanaf groep 5.

Dit ééndagsprogramma vindt plaats op zaterdagen in de periode mei tot aan de herfstvakantie (uitgezonderd de schoolvakanties). De dag start om  10.45 uur. Je wordt dan op de parkeerplaats afgehaald door een wachter (zie routebeschrijving).

Na vele activiteiten en een lekker boskruidensoepje nemen we om 15.00 uur afscheid bij de Bewaarde Landpoort.

Praktische zaken

Iedere deelnemer brengt een eigen rugzakje mee, met voldoende eten en drinken voor de hele dag. Zijn de weersvoorspellingen wat minder, zorg dan voor degelijke regenkleding en kaplaarzen. Als je Het Bewaarde Land al eerder met je school bezocht hebt, dan is het natuurlijk leuk om je Bewaarde Land T-shirt aan te trekken.

De prijs bedraagt € 16,50 per deelnemer (het minimumbedrag bedraagt 100 euro per groep).

Meer informatie?
Neem voor meer informatie en opgave contact op met de contactpersoon Hugo Bakker:

Tel: 071 5123891, Email:  hugorobertbakker@ziggo.nl

Bedrijfsprogramma 'Buitengewoon'

Is uw bedrijf toe aan een ontspannend en verrassend personeelsuitje? Kom achter de computer vandaan en bekijk uw zaken eens met andere ogen. Beleef de natuur en verwonder u over wat eerder zo gewoon leek. Ontspannend, leerzaam en inspirerend. Een mini-vakantie, die u helpt zaken te relativeren.

Het programma stellen we in overleg vast. Naast ontspanning en creativiteit is het beleven van de natuur met alle zintuigen het belangrijkste ingrediënt van de dag. Daarbij trainen we, bijna ongemerkt, vaardigheden als: vertrouwen, samenwerking, waarneming en inzicht. We maken gebruik van wat er in de natuur voorhanden is.

Bovendien sponsort u met uw deelname het scholenprogramma van Het Bewaarde Land. Hiermee geeft u basisschoolkinderen de kans op natuuronderwijs buiten het klaslokaal. De opbrengst van onze activiteiten voor volwassenen besteden wij aan het sponsoren van minder draagkrachtige scholen die graag met de kinderen naar buiten willen.

Meer informatie?
Vraag vrijblijvend een offerte of meer informatie aan bij:

Saskia van de Klundert, Tel: 071 5123911
skluut@hotmail.com (NB alleen voor bedrijfsuitjes)

Wandelingen

Op verzoek kan een groepswandeling in Meijendel plaatsvinden. De wachter neemt u mee naar bijzondere plekken in Het Bewaarde Land. De wandeling duurt ongeveer 2 uur en de prijs bedraagt € 7,50 per deelnemer.

Meer informatie?
Neem voor meer informatie en opgave contact op met de kontaktpersoon Hugo Bakker:
Tel: 071 5123891, Email:  hugorobertbakker@ziggo.nl